Skocz do zawartości
motoFerajna
Marian

Formalyna czyly trza być

Rekomendowane odpowiedzi

Marian

Ferajna, jakby nie patrzeć lato w pełni, a sezon ferajny jakoś tak formalnie nie odpalony :P Co by nie kusić losu i zapewnić nam fart na dalsze dni, planuje sie pod te okolyczność oficjalny spocik w sobote 12 maja o godzinie 10:00 Zbiórka w wiadomym celu na Placu Konstytucji. Można wpaść przybić grabe a na domiar tego uczestniczyć w przelocie po buspasach, wsiach i okolycach. Propozycja wprawdzie nieodległa, ale wyraża sie nadzieje na tłumne przybycie Sianownego Towarzystwa. 

18090459_1949599501938023_2066886196_o.jpg

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kawa

Ja niestety ten weekend odpadam :( obowiązki :) 

  • Smutne 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
michalMAK

Melduję swą obecność :)

  • Klawe 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

@michalMAK klawo!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dario

Powinienem być  :h

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

@Dario malyna! 

PS. Można sie zapisać w wydarzeniu,  w przypadku poślizgów i zagubień na trasie zwyczajowo bedziem czekać tylko na osoby z tej listy ;) 

 

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dario

Wątpię bym się zgubił XD

  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

Myślałem, że po zimie aku szlag trafił i sprawę unieruchomionego moto załatwię prostym zabiegiem w postaci wymiany pudełka z prądem, ale niestety Bestia wywaliła zdecydowanie większego focha a po głębszej analizie wychodzi na to, że szlag trafił immobiliser (lub wyklepało antenę immo lub zdechł sterownik ecu).. Dalsze z fusów wróżenie, konsultacje i diagnozy zostawiam już tech-mech-magikom. Kupa do kwadratu jednym słowem, z wielkich planów nici, a dla mnie wycieczka kończy się w garażu z rozgrzebanym moto :(( Tak czy owak, na plac podjadę jutro dzyndzajem, żeby chociaż zobaczyć Wasze facjaty i życzyć udanego sezonu. Będę posiadał też stosowne rekwizyty MF do wydania, czyly kto ma jenteres do mnie ten śmiało może uderzać na spot. Bez urazy prosze, intencje mniałem jak najlepsze. Uszanowanie!

7A6ADBBA-305F-4ADB-8378-E3134B51F68D.jpeg

  • Smutne 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
GrzesR

mnie nie będzie. Mam komunię Córki więc nie dam rady się wymiksować niestety :-)

@Marian jak chcesz na sobotę rumaka to się odzywaj mam kilka na stanie.

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

Nie odpuszczam i jeszcze walczę! Aku tak czy siak złom, ale za radą @Otto pomajstrowałem przy mocowaniu anteny immobilisera i pojawił sie cień nadziei.. :-J Dzięki @GrzesR za propozycję i zaufanie! :)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Boker

@Marian Jest też opcja plecaka, mogę po sąsiedzku zabrać na plac jeśli naprawcze opcje nie wypalą, siedzenie tylne w GS-ie dość duże :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

@Boker już raz odpalałem sezon z tylnego rzędu. Do dzisiaj mam traumę  XD

  • Haha 1
  • Matko! 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
GrzesR

@Marian walcz, walcz trzymam kciuki.
Co do akumulatora to niestety trzeba pilnować. Generalnie dolanie wody i ładowarka modelarska (ładowanie maleńkim prądem przez długi czas) potrafią zdziałać cuda.
Ja obecnie testuję nowoczesne technologie i bawię się akumulatorem LI-FePO4 na razie same + ale za wcześnie oceniać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

@GrzesR mam bezobsługowe aku - zalane plastkiem z każdej strony, więc nie bardzo mam jak kombinować z dolewkami. Po prostu on widzi już światełko w tunelu i zdecydowanie tam się kieruje :P 

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
GrzesR

Wiem, wiem. Od lat nie kupuję "bezobsługowych", niestety ich zalety są najczęściej tylko chwytem marketingowym..... Generalnie warto dobrze przestudiować etykietkę bo można obecnie kupić sporo rodzajów aku mocno różniących się parametrami i zastosowaniami.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Otto

@Marian, wez se kup najtańszy aku w Larssonie, w sobotę otwarte i na stanie na bank mają, będziesz miał gwarancję na 2 lata. Takie ładowanie powolne dziala cuda, ale jak sie cele w aku rozpierd@lą to cudów nie ma, a to sie dzieje szczególnie od wibracji co w naszych sprzętach poprostu tak jest.

Antenę przymocuj na silikon. Szukałem u siebie obudowy ale mam tylko carbonową do której sie właśnie wkleja antenę bo nie maja zatrzasków.

dopiero sie jurgnołem ze juto zbiórka, planów juz nie zmienię, tak wiec następnym razem przybijemy pionę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tz

Ruszam. 

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

Naprzód Ferajna! :) 

74E36834-DC37-4B54-A4DE-2E5EF69DB62F.jpeg

348685A7-B3F4-4F2E-BCF7-5CCBC299B23B.jpeg

  • Klawe 4
  • Super 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dario

Odpalanie Ducata :D

20180512_104707.jpg

  • Klawe 2
  • Haha 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Aizo
24 minuty temu, Dario napisał:

Odpalanie Ducata :D

20180512_104707.jpg

Ducatti stukatti , ja swój odpalam czasami poprzez odkręcenie zegarów i zdjęcie z nich obudowy :P Sposób Mariana wydaje się być częściej spotykanym :D

  • Klawe 1
  • Super 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

Jak odpalać ten sezon to na gruuuubo :P 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Marian

Zakopane 

image.jpg

  • Klawe 1
  • Haha 1
  • Super 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dario

Dzięki jeszcze na tak dalekim spocie nie byłem :D i nikt nie powie że na spóźnialskich nie czekaliśmy na PLK :P

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Aizo

Każdy z telefonem , gadka się nie kleiła ? :P

  • Klawe 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Boker

@Aizo Sprawdzaliśmy, czy wracać przez Kraków, czy przez Katowice ;)

  • Haha 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×

Ważne informacje dotyczące Twojej prywatności

Polityka prywatności   Warunki użytkowania   Regulamin